Obstacle Run 2019

Bekijk hier de Warming-up tijden

Terugkijkend op een eerste succesvolle editie met 200 deelnemers en 70 vrijwilligers, kondigen we hierbij met trots de 2e editie aan.

Zaterdag 15 juni 2019 organiseert hetzelfde vertrouwde team van RKVV Koewacht dit spektakel wederom met medewerking van de genisten van de militaire basis in Vught. Genisten zijn de bouwvakkers van het leger die het ’terrein’ dusdanig bewerken dat het voor ’tegenstanders’ een obstakel wordt.

Op een uitdagend parcours van ca. 13 kilometer rondom het prachtige grensdorp Koewacht, staan 26 spectaculairdere hindernissen op alle deelnemers te wachten.

Ook Jorn Acke hebben we weer bereid gevonden om de muzikale professionele warming up te verzorgen. Jorn is zelf fanatiek beoefenaar van bootcamp en mede oprichter van sport- en fitness-centrum 24fitcrew.nl te Tilburg.

Start 9.30 uur: fietsende jeugd vanaf 5 tm 11 jaar

Vanaf 5 t/m 11 jaar wordt fietsend deelgenomen in groepjes van maximaal 4 kinderen onder verplichte begeleiding van minimaal een ouder of volwassene. Voor begeleiding dient zelf gezorgd te worden.

Start 11.00 uur: lopende jeugd vanaf 12 jaar + volwassenen

Overige jeugd vanaf 12 jaar en volwassenen leggen lopend het parcours af.

Volwassenen dienen vooraf de keuze te maken of zij als ‘competitief’ of als ‘recreatief’ wensen deel te nemen.

Op 15 juni 2019 dient de leeftijd van 12 jaar bereikt te zijn om lopend deel te kunnen nemen. Deze leeftijdsgrens zal uit veiligheidsoverwegingen strikt gevolgd worden.

Tijdens de run zijn meerdere -en dit jaar ook bemande– drinkpunten voorzien waar tevens aan de inwendige mens wordt gedacht.

De exacte starttijden zullen t.z.t. bekend gemaakt worden via de site.

Zowel de start als de aankomst is aan het:

Sportpark ‘Berlaere’ aan de Berlaersstraat 4 te Koewacht met ruime gratis parkeergelegenheid en gelegenheid tot omkleden en douchen!

Dus ga je de concurrentiestrijd aan of werk je het parcours liever in je eigen tempo af … het is aan jullie !

Meld je nu aan voor deze uitdaging!

Inschrijven! Hoe?

Vooraf inschrijven en het verschuldigde bedrag voldoen is verplicht! Inschrijving is pas definitief wanneer betaling is ontvangen.
Volg de link www.rkvvkoewacht.nl/inschrijven-obstacle-run/ en vul het inschrijfformulier in. Uw aanmelding komt per mail binnen waarna bevestiging van inschrijving volgt evenals de betaaldetails.

Het inschrijfgeld bedraagt:

• fietsend RKVV / DKS lid : € 5,- ; fietsend niet lid € 7,50
  • lopend RKVV / DKS lid : € 10,- ; lopend niet lid € 12,50

Vooraf dient zowel aanmelding als betaling gedaan te worden, doch uiterlijk 31 mei a.s.

Kun je niet … of heb je geen interesse als deelnemer maar wil je niets missen van dit spektakel geef je dan op als vrijwilliger via het mailadres: evenementen@rkvvkoewacht.nl.

Volg onderstaande link voor de algemene voorwaarden en voor het wedstrijdreglement die aan deze run zijn verbonden.

Kortom : Verken je eigen fysieke en mentale grenzen !
Zoek die sensatie op en overwin de obstakels !
Graag tot ziens op dit niets ontziend sportief & sensationeel evenement!