Sponsormogelijkheden

A. Een reclamebord met uw bedrijfsnaam en logo op het hoofdveld
Hiervoor wordt een jaarlijkse sponsorbijdrage gevraagd van €80,00 per seizoen en een eenmalige bijdrage in de kosten van €100,00 voor het bord en de belettering hiervan.

B. Het sponsoren van “De Bal”
U wordt dan hoofdsponsor van één thuiswedstrijd van het 1e elftal.  Uw logo en bedrijfsnaam hangt tijdens de wedstrijd prominent in kantine, een vermelding op onze website en uw bedrijfsnaam/logo is te zien bij aankondiging van de wedstrijd op social media.  Hiervoor wordt een jaarlijkse sponsorbijdrage gevraagd van € 80,00 per seizoen.

C. Combinatie A en B (Bord + Bal)
Hiervoor wordt een jaarlijkse sponsorbijdrage gevraagd van € 150,00 per seizoen en een eenmalige bijdrage in de kosten van € 100.00 voor het bord en de belettering hiervan.

D. Het sponsoren van één van onze junioren elftallen
De jongens en meiden elftallen. Mogelijkheden qua sponsoring : Uw bedrijfslogo op    T-shirts, broeken, jassen, tassen of trainingspakken, uw bedrijfslogo op een klein shirtje in kantine, op de website, regelmatige naamsvermelding op sociale media en één veldbord. Deze mogelijkheden worden op individuele basis besproken

E. (Sub)sponsor van één van onze senioren elftallen
De mannen en vrouwen elftallen. Mogelijkheden qua sponsoring : Uw bedrijfslogo op  T-shirts, broeken, jassen, tassen of trainingspakken, uw bedrijfslogo op een klein shirtje in kantine, op de website, regelmatige naamsvermelding op sociale media en één veldbord. Deze mogelijkheden worden op individuele basis besproken.

F. (Sub)sponsor van trainers en begeleiders
Mogelijkheden qua sponsoring : Uw bedrijfslogo op jassen, tassen of trainingspakken, uw bedrijfslogo op een klein shirtje in kantine, op de website, regelmatige naamsvermelding op sociale media en één veldbord. Deze mogelijkheden worden op individuele basis besproken.

G. Het sponsoren van het kantinepersoneel
Uw bedrijfsnaam en logo op de schorten van de kantinemedewerkers,  op de website, regelmatige naamsvermelding op sociale media en één veldbord. Deze mogelijkheden worden op individuele basis besproken.

Vanzelfsprekend zijn andere combinaties, in overleg, mogelijk.
Mocht u interesse hebben in één van onze sponsormogelijkheden, neem dan contact op met Boudewijn Bonte M: +31 610 415 638 of via sponsoring@rkvvkoewacht.nl